BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Blog Archive

Monday, 3 October 2011

PANGKOR . .

                lambat betol nak tulis pasal pangkor kan..? haha,, ok2, pangkor first2 nampak dari luar macam pulau nelayan je . banyak jeti dan juga bot nelayan .
                kami turun di jeti pangkor . iaitu di hentian kedua dengan menaiki feri . seronoknya bila dah sampai . kami pun menyewa motor untuk ke destinasi . destinasi kami ? teluk nipah . . ramai yang mengatakan di teluk nipah inilah terdapatnya pantai yang paling cantik di pulau pangkor ini.










               sesampainya kami di sana . memang benar . disini lah pantai yang paling cantik kami nampak di pulau itu .sebelum sampai ke teluk nipah , terdapat banyak pantai yang telah kaami lalui . hehe,, teluk nipah lah yang paling jauh dari tempat kami menyewa motosikal . huhu . saje pusing2 dulu . rugi kalau x jalan kat sane . kan ..?
              kiteorang deal ngan sorang abg ni . dier kate kat depan tu ade pulau untuk snorkeling . so, dgn spontan kiteorang pon bergeraklah ke tempat yang dijanjikan itu . . seronoklah kiteorang bersnorkeling . tempat tu bahaya sebenarnyer . tapi nak rase macam mane rasenyer snorkeling tu kiteorang pon redah jekla . . sampai satu masa . ade budak tu . dier ngan bapak dier kene pukul ombak . . kesian dieorang. aku nampak dieorang terkapai-kapai batu kat tepi tu . . aku terus capai tgn budak tu . . lepas tu budak tu pun selamat . ayah dier pun naik batu tu sendiri . . lepas je kejadian tu, aku nak terjun balik ke dalam air . TIBE2,dushhhh !!! aku jatuh dwngan spontan nya . . mengalir darah2 aku kat batu tu sebab ade batu2 tajam . aku cabut tangan aku . cus. terpancut darah dari tgan aku , dalam gamba ni 15 minit lepas aku jatuh. dah rendam dalam air masin . so , x byk darah . huhu.. sebenarnya bukan due2 belah tgn je yg darah .. kaki, lutut pon berdarah jugak . haha . takpelah , kenangan aku di pangkor lah katekan . .

No comments:

Post a Comment