BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Blog Archive

Tuesday 27 September 2011

muis room mate aku . .

semester satu dah nak abes . . aku rase macam baru semalam aku start belajar kat U ni . emm . . terase sedih plak bile berpisah ngan kawan2 . lagi2 room mate aku yang selalu menjadi tempat aku berkongsi cerita . . muis. . dier ambek pra-diploma  . lepas ni dier lanjutkan pelajaran kat penang plak . dah memang x jumpe lagilah jawabnye. . heishh . . aku ingat lagi first time aku dapat bilik dg08 ni . . aku jumpe dier dulu . dier duduk diam je kat dalam bilik ni . aku pun tegur . . kami kemas bilik same2 . berpeluh-peluh . lepas tu jadilah membe . . aku selalu jadikan dier teman bual aku . . haha . xpelah . insyaallah . ade mase aku kite jumpa lagi muis . .

No comments:

Post a Comment