BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Blog Archive

Sunday 25 September 2011

cinta pertama. .

cinta..? lumrah dalam kehidupan manusia . . manusia memerlukan seorang di sisi untuk menceritakan ,meluahkan sesuatu rasa yang sangat istimewa . emm~~ sepanjang hidupku, aku pernah bercinta sekali sahaja . cinta di bangku sekolah . kisah ini, bermula semasa aku di tingkatan dua . aku minat seorang gadis. perwatakannya amat sopan dan lemah lembut . air mukanya selalu terbayang dalam anganku . . pada mulanya aku percaya bahawa dia tidak akan melayanku kerana aku tidaklah begitu handsome . . aku merasakan aku tidak sesuai dengan dia . setelah terlalu lama aku melayan perasaan tersebut sendiri . aku bercadang untuk menegurnya . satu hari aku memberanikan diri untuk memanggil dia . . aku tanya nombor telefon . dia membalas yang dia tidak guna telefon. dia meminta aku untuk membelikan nombor untuknya . seminggu kemudian kami berkenalan seperti org dialamun cinta. . dari situlah kami mula bercinta . bercinta monyetlah katakan . . . ~~

No comments:

Post a Comment